Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Mat Luthfi Videoblogger Terbaik!

Wednesday, November 23, 2011
Salam wbt

Hye kamu!
Aku nak bebel lagi ni.
Baru je cerita pasal Asyraf Yaacob,
so sekarang nak cerita pasal Mat Luthfi pulak.

Mat Luthfi?
Sape dia?
Doktor? Magistrate? Lawyer?
Apa! Ahli muzik?!!

Ahh, bukan..
Mat Luthfi seorang student Malaysia kat oversea khabarnya.
Jurusan architecture.
Sorry kalau tersalah info.

Apa yang 'baguih' sangat pasal mamat nih?
HAAA mesti ramai yang dah tahu hobi dia ni suka Videoblogging.
Reka video dengan mesej-mesej tertentu dengan style dia tersendiri.
Boleh cakap semua video dia buat memang kelakar gila ahh!
Tak bosan aku tengok,
guling-guling aku atas katil tergelak-gelak sorang-sorang.

KAHKAHKAHKAH!
WAKAKAKAKAKAKA!
MUAHAHAHAHAHAHA!

Sebenarnya dah lama aku tengok video Mat Luthfi ni.
Tapi tak pernah pulak nak follow cerita dia.
So malam ni bila aku belek-belek U-TIUP.
Banyak dah video yang mamat ni upload.
Boleh kata icon U-TIUP jugak la. 
Jom tengok some videos yang aku minat.
Sangat RECOMMENDED untuk ditonton !

Tajuk: Typical Local Drama




Tajuk: Bukan Semua Cantik Subjektif




Tajuk: Accept differences (music)



Tajuk: Judgmental




Tajuk: Mercun Bola Bukan Bola




Tajuk: Nama Pun Sampah




Tajuk: Masalah




Tajuk: Rant On Lagu Cinta




Tajuk: Made by Malaysians


Dan banyak lagi yang best-best!
Video-video ni jelas menunjukkan yang 
untuk menghiburkan orang ramai tak perlu nak memalukan diri sendiri macam Cikgu Shidah, 
cukuplah dengan sedikit kreativiti,
mesej-mesej yang berinformasi,
some senses of humor,
fakta-fakta menarik,
pengetahuan am,
music backgrounds,
sedikit pelakon tambahan,
diselit dengan hati yang ikhlas dan bersifat terbuka.
No hard feelings, no offences.

You make me proud being a Malaysian.
Good Job Mat Luthfi!
Keep it up!


0 komen membina:

Post a Comment