Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Harimau Malaya Ganazz Beb! AUMMM!

Tuesday, November 22, 2011
  Salam wbt

Alhamdulillah..syukur ke hadrat Ilahi..
kerana dengan izinNya,

MALAYSIA JUARA BOLA SEPAK SUKAN SEA 2011!!

Yay!Yippie!Yahoo!Hoorey!

Tak sia-sia aku dan kawan-kawan menyemak kat kedai mamak dari maghrib semata-mata nak cop tempat untuk tengok game ni.
Tak rugi aku tawaf semua kedai cari "wisel tiup-tiup besday" tu.
Dan berbaloi penantian kami menyokong Malaysia sampai 3 jam !


Orang pakai jersi kuning dan biru Malaysia, aku terpaksa pakai jersi Chelsea sebab tak ada jersi. 
Ahhh ada aku kesah!
Hati aku tetap pada Malaysia!

FUHH!
Persaingan memang terlalu sengit, dua-dua pihak takmau mengaku kalah.
Berjuang bermati-matian demi menjulang nama dan maruah Malaysia.
Dari separuh masa pertama,
ke separuh masa kedua.
Dari separuh masa kedua,
ke masa tambahan pertama.
Dari masa tambahan pertama,
ke masa tambahan kedua.
Dari masa tambahan kedua,
sampai penanti.

GOLLL !!

Malaysia menang dengan sepakan penalti 4-3.
Rasa nak luruh jantung ni aka lemah jantung.
Takot, risau, seriau, panik, resah, nebes semua ada.
Mau taknya,
Masa penalty-kick paling aku takut, sebab semuanya kira LUCK!
10 minit paling mendebarkan!







Syabas Skuad Bolasepak Malaysia!
Tahniah Khairul Fahmi! Tahniah Muslim! Tahniah Baddrol! Tahniah Tamil! Tahniah Gurusamy!
Tahniah Fakri! Tahniah Ong Kim Swee! Tahniah SEMUA!
Saya Sayang Anda Semua!!

Walaupun kita dihina dicaci oleh Indonesia, tapi HARIMAU MUDA tak mudah tunduk pada GARUDA!
Balasan korang lah tu sebab hina bendera dan lagu negara Malaysia, Allah Taala bayar "cash" okay!

http://www.facebook.com/pages/ANTI-MALAYSIA-MALINGSIA/163468427488

BOOOOooooooo this page! Sebab dah hina Malaysia! Dan sekarang ramai orang Malaysia attack balik page ni, 
PADAN MUKA KAU!
baru menangis tak berlagu macam mamat INDON ni.
Menyesal pun tak guna..
Sekali aku tengok kesian, dua kali rasa padan muka sebab menghina Malaysia Negara Pencuri!
Kalau betul Malaysia ni pencuri, buat apa kau hantar orang kau jadi kuli kat sini?
Tak ke duit haram namanya?!
Come on, Allah Taala dah tentukan segala rezeki yang patut diberikan kepada hamba-hambanya.
Lagi pun semua harta yang korang rebut tu takkan kekal sampai ke akhirat pun.
No need for provocation, what goes around comes around!



Sabar ye pak! Lagi 2 tahun cuba lagi..

Syabas Harimau Malaya!
Anda Hero Malaysia!







Melayu ada, India ada, dan Jurulatih pasukan pulak Cina,
Memang terserlah 1Malaysia!
Sama macam para penyokong yang sorak semua bangsa ada,
SAYA BANGGA JADI ANAK MALAYSIA!




1 komen membina:

  1. Ku Azhar said...:

    sabo2....hehehehe...bw bertenang...hehehe..best gle ble menang kn..tp sygnya diorg xleh terima kekalahan..kesian kt harianmalaysia.my T_T..dh tgk dh?

Post a Comment