Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

It's my birthday again !

Friday, November 4, 2011
Hari berganti hari, minggu berganti minggu, bulan dan tahun..

TIK TOK TIK TOK....................KRINGGGG !!!!!!!




OHH MY GUCCI ! I'M 21 !!

Apa? 21 ! Biar betul...Shaffy, kau dah umor 21 tahun. I repeat, bukan 12 okay, tapi 21 ! Kau dah dewasa, dah boleh mengundi. Haha yippie !! Eh agak-agak ada uban tak rambut aku ni? Kedut-kedut?

Now can you hear me?
I'm big enough !
(walaupon badan tak big)

Tahun ni sambut biasa-biasa je, just like before. But i had a whole bunch of friends and loved ones by my side. Ada facebook ni buat saya rasa dekat dengan kawan-kawan saya. Terima kasih kepada yang dah mendoakan kesejahteraan buat saya dan saya doakan semoga Allah swt membalas kebaikan anda semua. Aminn.. 


Hey you, thanks for the lovely shawl (^^,) Damn love it so much ♥ 
And thanks again for those precious moments. Glad you were here :)


OHHH, SO CUTE !

BAHAHAHAHAHAHAHA. 

0 komen membina:

Post a Comment