Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Happy vs Moody

Sunday, May 29, 2011
Sekarang nak cerita pasal mood aku dalam seminggu yang amat busy ni. Takde word lain dah dapat aku gambarkan pasal minggu ni except BUSY, BUSY and BUSY ! 2 things happened in this week yg buat aku happy dan moody at the same time. Okay kita mula dari yang tak elok dulu.

MOODY-Lepas 2 minggu kerja dekat office Kementerian Pelancongan Malaysia Pulau Pinang tue, mula-mula seronok tapi lepas tue baru aku kenal erti penat lelah bekerja ni. Even kerja kt office je pun nampak senang tapi hakikatnya sangat letih terutama skali bila ada event yg nak kena handle. Semua tanggungjawab terletak di bahu kita. Bayangkan orang lain keluar office pukul 5 petang, aku pulak pukul 9 malam ! Plus, half-day work on Saturday. Tak pernah-pernah aku macam ni. Camne nak penah pulak, kerja pun baru 2 minggu. Penat giler woo.. Rasa macam tak berbaloi pulak praktikal tanpa elaun. Tapi untuk masa depan terpaksa lah berkorban sikit. Be tough Shaffy ! InsyaAllah, this will work well on my practicum report later, hope so..

HAPPY-Alhamdulillah.. Syukur ke hadrat Allah s.w.t kerana telah mengurniakan aku pointer yang baik untuk sem ini. Tak sia-sialah tiap hari lawan mengantuk, minum kopi o' ais, attend extra classes sampai 12 tengah malam, and skip meals. Hasilnya, fully satisfied ! Walaupun aku rasa boleh pergi jauh lagi dari ni, but i'm grateful from what i've gained now :)

My sister Siti Aishah Abdul Rahim, nak hadiah ! A VIVA maybe ? haha. AUWW demand !

0 komen membina:

Post a Comment