Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Syawal yg suam-suam kuku-Part 2. Tamatnya Practical Training

Saturday, October 1, 2011
Sedar tak sedar dah sampai minggu ke-18 aku keja dkt KPL Penang. Sedihnya rasa kena berpisah dengan staf-staf sini. Tapi nak buat cemana, aku ini student practical je bukan permanent staff pon. Apa yang penting, aku kena tamatkan pelajaran untuk teruskan hidup aku. Mungkin satu hari nanti aku pulak yang jadi permanent staf kat situ. Mana tahu kan?

Some sweet moments of us, Ministry of Tourism Penang.

1Malaysia Parks and Gardens@Penang Botanical Garden

Discover Bukit Mertajam

Jamuan Berbuka Puasa

Homestay Pulau Aman Premise Inspection

Kursus Pengendalian Layan Tamu, UUM Sintok

Hang out tengok wayang

Staf PKPL dan Tourism Malaysia

Matra Buana Balik Pulau

W@H: A Malay Wedding Experience

W@H: A Gift of Love in Ramadhan

Terima kasih banyak-banyak kepada semua sebab dah bagi peluang dan kepercayaan untuk aku jadi sebahagian dari family PKPL ni. Serius best giler sebab dapat staf-staf yang satu kepala dengan aku, kalau pergi office lain pun belum tentu boleh dapat staff yang giler kentang cam korang ni.

KORANG MEMANG DA BOMMMMM !!

0 komen membina:

Post a Comment