Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Syawal yg suam-suam kuku-Part 4. Tamatnya Diploma

Saturday, October 1, 2011
Dah tamat practical training bermakna tamatlah pengajian diploma aku after 3 years been struggling with classes, tests, quizzes, exams and perkara-perkara yang lazim bagi seorang pelajar. Banyak pengetahuan, pengalaman dan kenangan yang aku dapat sepanjang 3 tahun hidup di Alor Setar. Thank God, Alor Star tue tak lah jauh mana pun dari Penang, thats why aku dapat hidup dekat sana. Banyak kenangan manis dan pahit yang aku dah tempuh, my life, my studies, romance, friendships and conflicts. Rasa terlalu cepat masa berlalu tapi Alhamdulillah, aku berjaya sampai ke tahap ini. Ribuan terima kasih buat semua tenaga pengajar yang mendidik aku menjadi seorang manusia yang lengkap ilmu di dada. Terima kasih mak, terima kasih kawan, terima kasih lawan, terima kasih awak. Kerana anda semua,

I'M A DIPLOMA HOLDER !






0 komen membina:

Post a Comment