Press Conference Pelancaran Rasmi Belog Sulungku !

Wednesday, February 9, 2011
Shh ! Ceq malu nk habaq sebenaqnya..ceq nee orang baru, baru branak sat td, nee baru blajaq tuleh..hurm bukan apa, ceq dh tengok lama org dok buat belog sgala macam tp tak terbukak hati nk tuleh. Tp ceq takot dapat penyakit mati kebosanan, tue yg ceq tuleh beloq nee. Hampa-hampa yg tak kenai ceq toksah duk gabra, ceq budak baik. Nee haa ceq bagitau sikit pasai ceq.

Peristiwa 1

2/11/1990 0703 : Uwaaa !! Ceq kat mana nee ??? Apa tempat nee ?? Lain macam. Mak ckp, "kita kat Hosp. Butterworth, duduk diam2, doktor nk inject ! "


  comey dak ceq ?? ahaks !

Peristiwa 2

2/11/1997 1900 : "Peah, peah ! Dah maghrib, balek cepat. Sok plak p main." jerit mak. Ceq pun dgn lajunya kayuh beskal ke rumah sbb takot kena penampaq dari ayah.

Peristiwa 3

25/12/2002 2100 : Hari nee ceq sedih sgt sebab kehilangan ayah tercinta kerana mengidap penyakit barah usus. Semoga arwah ditempatkn dlm golongan org-org yg beriman. Al-Fatihah. Peah Sayang Ayah !

Peristiwa 4

Sekitar bulan March 2008 : Terketaq-ketaq tangan cheq baca angka-angka dlm surat yg bertulis "Keputusan Peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia 2007." Hurm..bila dah baca tue pasrah je lah, apa nk buat "bubuq dah jadi moi sup." Nak teriak pun dah xguna, result sedang2 ja..

Peristiwa 5 
  
28/12/2008 1500 : Hat nee bukan nk kata bangga tp boleh dibanggakan sbb ceq masuk unibersiti !! Ceq daftar kos Diploma Pengurusan Pelancongan. Ceq tataw pon nk blajaq apa tp ceq men serbu ja sbb nampak pelancongan mcm syiokk ! Nee logo unibersiti ceq. 



 bersubahat dengan




 2011.....................


Tadaaaa ! Nee la ceq, budak comot dan berlemoih !


Dengan ini, secara rasminya ceq melancarkan pembukaan beloq baru ceq. Segala silap kata, kasaq bahasa, salah laku, atau sebarang kesulitan ttg beloq ceq yg tak berapa nak cantek nee harap maap ye..Ceq insan biasa..